به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شعائر حسینی، مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان به صورت روزانه با حضور کارکنان و مراجعان در محل اداره برگزار میشود. در این مراسم، ضمن قرائت زیارت عاشورا و مرثیهسرایی، بر تبیین پیامهای قیام عاشورا، فرهنگ ایثار، فداکاری و خدمترسانی به جامعه هدف تأکید میشود.
رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر با اشاره به نقش آموزههای نهضت حسینی در ارتقای روحیه همدلی و مسئولیتپذیری اجتماعی، بر استمرار برنامههای فرهنگی و مذهبی در ایام محرم تأکید کردند.
این برنامهها تا پایان دهه اول محرم با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای کربلا و بهرهمندی معنوی کارکنان و مراجعان ادامه خواهد داشت.












نظر شما